ساركوزی: از كمك های اتحادیه اروپا به یونان فعلا خبری نیست
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش شبكه تلویزیونی فرانس 24، نیكلا ساركوزی و آنگلا مركل رئیس جمهوری فرانسه و صدراعظم آلمان در پایان چهارهمین نشست وزرای این دو كشور در نشستی خبری شركت كردند و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

در این نشست خبری رئیس جمهوری فرانسه نسبت به حل بحران مالی یونان در ماه های آینده تاكید كرد و گفت: دولت و مردم یونان باید مسئولیت اشتباه های خود را بر عهده بگیرند و با توافق با تروئیكای اتحادیه اروپا، هر چه زودتر راه را برای اعطای دور دوم كمك های این اتحادیه به اقتصاد آتن هموار كنند.

ساركوزی ابراز امیدواری كرد كه یونان در منطقه یورو باقی بماند، چرا كه خروج آتن از این منطقه می تواند به زیان تمام كشورهای عضو تمام شود.

ساركوزی در ادامه سخنان خود اقتصاد آلمان را اقتصاد بزرگ اروپا توصیف كرد كه توانسته به خوبی در برابر بحران مالی جاری در منطقه یورو به خوبی مقاومت كند.

رئیس جمهوری فرانسه گفت: در این زمینه ما به آلمان حسودی نمی كنیم، بلكه خود را ملزم می دانیم كه از آنها یاد بگیریم چگونه در برابر بحران ها از كشور و مردم خود حمایت كنیم.

نمایندگان تروئیكای اتحادیه اروپا متشكل از نمایندگان اتحادیۀ اروپا، صندوق بین المللی پول و بانك مركزی اروپا، روز گذشته (یكشنبه) نیز گفت و گوهای خود را با 'اوانگلوس ونیزلوس' وزیر دارایی یونان ادامه دادند، اما همان طور كه پیش بینی می شد این مذاكرات بدون هیچ نتیجه ملموسی پایان یافت.

مترجمام**9041** 1506





:: برچسب‌ها: عروسی , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: